Sakunara
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Sakunara

Do you have what it takes?
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Bleach & Naruto trouw!

Ga naar beneden 
+2
Zaith
Perkouw
6 plaatsers
AuteurBericht
Perkouw

Perkouw


Aantal berichten : 28
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyzo mei 27, 2007 1:09 pm

Ben zelf niet zo'n anime kenner e.d maar vind Bleach en Naturo wel erg gaaf! weet dat er veel meer is e.d maar goed ik vind dit erg leuk Smile

heb ooit ook iets gezien van een vampire anime ofzo was niet super veel afleveringen 1 dvd vol maar geloof ik was ook leuk! iemand die weet hoe dit heet ?

jullie ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaith

Zaith


Aantal berichten : 42
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyzo mei 27, 2007 1:09 pm

Hellsing?

Nieuw OVA er van, is nog bezig. Of de Anime tv serie, iets van 24 episodes?.. of 13?
Terug naar boven Ga naar beneden
Perkouw

Perkouw


Aantal berichten : 28
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyzo mei 27, 2007 1:15 pm

Zaith schreef:
Hellsing?

Nieuw OVA er van, is nog bezig. Of de Anime tv serie, iets van 24 episodes?.. of 13?

kan wel kloppen alleen ENG subs (mja das voorzover ik weet altijd zo)

ff rare vraag dragonballz is toch eigenlijk ook een soort anime ? vraag het me gewoon ff af :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaith

Zaith


Aantal berichten : 42
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyzo mei 27, 2007 1:18 pm

Perkouw schreef:
Zaith schreef:
Hellsing?

Nieuw OVA er van, is nog bezig. Of de Anime tv serie, iets van 24 episodes?.. of 13?

kan wel kloppen alleen ENG subs (mja das voorzover ik weet altijd zo)

ff rare vraag dragonballz is toch eigenlijk ook een soort anime ? vraag het me gewoon ff af :$
Er zijn idd ook Anime's in Nederland gekomen.

Sommige zul je misschien zelfs niet geloven, maar ja, even een lijstje van wikipedia pakken.
Lijstje:

Alfred Jodocus Kwak (bedacht door Herman van Veen, geproduceerd in Japan)
Alleen op de wereld (Remi)
Belfy en Lillibit
Boes
Calimero
Candy Candy
Familie Robinson
Heidi
Macron-1
Maja de Bij
Maple Town
The Mysterious Cities of Gold
Natalie
Nils Holgersson
Strijd der Planeten
Tom Sawyer
Transformers
Ulysses 31
Voltron
Vrouwtje Theelepel
B-Daman
Bende van Vijf
Digimon
Dragon Ball Z
Hamtaro
Hello Kitty
Medabots
Montana Joe
De Moomins
Pokémon
Shaman King
Shin Chan
Sonic X
Yu-Gi-Oh!
Terug naar boven Ga naar beneden
Perkouw

Perkouw


Aantal berichten : 28
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyzo mei 27, 2007 1:21 pm

Zaith schreef:
Perkouw schreef:
Zaith schreef:
Hellsing?

Nieuw OVA er van, is nog bezig. Of de Anime tv serie, iets van 24 episodes?.. of 13?

kan wel kloppen alleen ENG subs (mja das voorzover ik weet altijd zo)

ff rare vraag dragonballz is toch eigenlijk ook een soort anime ? vraag het me gewoon ff af :$
Er zijn idd ook Anime's in Nederland gekomen.

Sommige zul je misschien zelfs niet geloven, maar ja, even een lijstje van wikipedia pakken.
Lijstje:

Alfred Jodocus Kwak (bedacht door Herman van Veen, geproduceerd in Japan)
Alleen op de wereld (Remi)
Belfy en Lillibit
Boes
Calimero
Candy Candy
Familie Robinson
Heidi
Macron-1
Maja de Bij
Maple Town
The Mysterious Cities of Gold
Natalie
Nils Holgersson
Strijd der Planeten
Tom Sawyer
Transformers
Ulysses 31
Voltron
Vrouwtje Theelepel
B-Daman
Bende van Vijf
Digimon
Dragon Ball Z
Hamtaro
Hello Kitty
Medabots
Montana Joe
De Moomins
Pokémon
Shaman King
Shin Chan
Sonic X
Yu-Gi-Oh!

grappig hihi had ik het toch goed
binnenkort heb ik alle dvd's van dragon ball z lijkt me wel keertje leuk omte kijken Smile of is het geen zak aan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyzo mei 27, 2007 4:03 pm

zijn wel leuk. maar je krijgt hetzelfde gevoel als even heel naruto te gaan kijken... je valt inslaap van saaiheid voordat je op de helft zit
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaith

Zaith


Aantal berichten : 42
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyzo mei 27, 2007 4:32 pm

Ryugu schreef:
zijn wel leuk. maar je krijgt hetzelfde gevoel als even heel naruto te gaan kijken... je valt inslaap van saaiheid voordat je op de helft zit
Denk dat bij DBZ het puur de ironie is die het em doet. DBZ is een herinnering van toen je het op tv keek, toen was het leuk, betwijfel of je nu nog leuk vind. Aangezien het oud en saai is. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soepstengel

Soepstengel


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyzo mei 27, 2007 5:25 pm

Dragonball Z, daar is het bij mij eingelijk allemaal een beetje mee begonnen (todat Ruyugu me de afgrond in duwde Wink ). Anyway, leuke serie maar ontzettend lang dradig. Serie is ook op de nederlandse tv geweest, heb ik toen hellemaal gekeken maar is al lange tijd terug. Vergelijking met de huidige animé's kan je bijna niet maken aangezien DBZ enorm verouderd is. Maar proberen kan geen kwaad, ik denk dat het nog steeds best wel leuk is om te kijken Wink

Waar het topic over gaat trouwens; ik kijk op het moment erg veel Bleach. Heb alle aflveringen gedownload en zit nu precies bij afl. 50 (note to myself XD ) Erg mooie serie die mischien wel een klein beetje vergelijkbaar is met DBZ, wel een heel erg microscopisch klein beetje dan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyzo mei 27, 2007 5:40 pm

Citaat :
Denk dat bij DBZ het puur de ironie is die het em doet. DBZ is een herinnering van toen je het op tv keek, toen was het leuk, betwijfel of je nu nog leuk vind. Aangezien het oud en saai is.

jah ok :p denk dat de nostalgie echt de enige reden is om dat weer te gaan kijken. of het oude vertrouwe Kamehameha! (of hoe je het ook schreef majah ookweer nostalgie Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Himeno
Admin
Himeno


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 32
Localisation : Brielle
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptyma mei 28, 2007 3:16 am

Dragonball Z vond ik altijd wel goed hoor.Ik was altijd blij dat ze eindelijk eens wat anime op tv hadden. Zonder het te weten was er natuurlijk ookal Pokemon lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sakunara.actieforum.com
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptydi mei 29, 2007 12:20 am

bende van vijf en shinchan mogen doodvallen, nutteloze series
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptydi mei 29, 2007 12:26 am

Sad neej niet shin chan Sad

hoe kan je nou niet van dit schatje houden? confused
Bleach & Naruto trouw! Shin_chan
Terug naar boven Ga naar beneden
Himeno
Admin
Himeno


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 32
Localisation : Brielle
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptydi mei 29, 2007 1:09 am

Lol,Shin Chan vond ik vroeger wel leuk..maar nu heb ik zoiets van damn>.<;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sakunara.actieforum.com
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Emptydi mei 29, 2007 5:56 am

het isook leuk puur om de stommiteit van het allen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bleach & Naruto trouw! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleach & Naruto trouw!   Bleach & Naruto trouw! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bleach & Naruto trouw!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sakunara :: Anime,Manga & Games-
Ga naar: