Sakunara
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Sakunara

Do you have what it takes?
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Anime Con

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Anime Con Empty
BerichtOnderwerp: Anime Con   Anime Con Emptyzo mei 27, 2007 2:51 pm

Ik kom als laatste achter wanneer die veraaide con is 1 juni tot 3 juni, het is allemaal nieuw voor mij ik hoop dat het uitverkocht is maar ik moet denk ik nog tickets kopen enzo, ik had een idee leden van sakunara diegene die daar heen gaan of mogen heen gaan. daar elkaar ontmoeten en wil pleas iemand helpen wat ik allemaal moet doen?

na dit moet of mag gier elke con die daarop volgt en tips voor de nieuwlingen zoals ik geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soepstengel

Soepstengel


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-07

Anime Con Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime Con   Anime Con Emptyzo mei 27, 2007 5:21 pm

Ik weet er niet veel van maar een vriend van mij gaat er naar toe en kon mij al vertellen dat alle kaartjes die je van te voren kon bestellen uitverkocht zijn. Er waren 1000 tickets beschikbaar en die zijn allemaal al verkocht, nog eens 100 tickets worden ter plekke verkocht. Dit is iig de info die ik gekregen heb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Himeno
Admin
Himeno


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 32
Localisation : Brielle
Registration date : 27-05-07

Anime Con Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime Con   Anime Con Emptyma mei 28, 2007 3:05 am

De animecon is een animeconventie zelf ben ik er al eens geweest,bijna iedereen loopt er gecosplayed(als jou favoriete anime/manga figuur verkleden).

Sakunara was niet van plan hierheen te gaan maar naar de Abunai
http://www.abunaicon.nl/

Dit is van 5-7 oktober,dit zou de handigste datum zijn omdat we dan ook onze doujinshi hebben uitgebracht,en daar kunnen verkopen. Ook zullen we dan een stand huren.(een tafel voor de verkoop van de doujinshi's).

Deze kaartjes hoef je ook niet te bestellen,en kun je aan de deur kopen voor 20 euro (geldt alleen voor dagtickets).

Als je meer vragen hebt,stel ze gerust^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sakunara.actieforum.com
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Anime Con Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime Con   Anime Con Emptydi mei 29, 2007 12:32 am

Himeno schreef:
De animecon is een animeconventie zelf ben ik er al eens geweest,bijna iedereen loopt er gecosplayed(als jou favoriete anime/manga figuur verkleden).

Sakunara was niet van plan hierheen te gaan maar naar de Abunai
http://www.abunaicon.nl/

Dit is van 5-7 oktober,dit zou de handigste datum zijn omdat we dan ook onze doujinshi hebben uitgebracht,en daar kunnen verkopen. Ook zullen we dan een stand huren.(een tafel voor de verkoop van de doujinshi's).

Deze kaartjes hoef je ook niet te bestellen,en kun je aan de deur kopen voor 20 euro (geldt alleen voor dagtickets).

Als je meer vragen hebt,stel ze gerust^^
ik denk dat ik dst maar doe, in een paar dagen kan ik niet slles voorbereiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Anime Con Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime Con   Anime Con Emptywo mei 30, 2007 11:52 am

kan ik sailor outfits daar kopen? mischien rare vraag van 19 jarige XD still luv it though. p.s. ik dacht dat er maar 1 keer per jaar con was.

diegene die mega con fans zijn je moet op de acount blondewolf2 kijken hij is cool, ja een hij. al zitten nog steeds mensen te bespreken of 'hij'een hij of zij is..........dimbwits. -ryuu
Terug naar boven Ga naar beneden
Himeno
Admin
Himeno


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 32
Localisation : Brielle
Registration date : 27-05-07

Anime Con Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime Con   Anime Con Emptydo mei 31, 2007 1:09 am

Mhm..je hebt daar wel kleding standje ja! Sailoroutfits weet ik niet zeker,maar wel allemaal lolita stuff.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sakunara.actieforum.com
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Anime Con Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime Con   Anime Con Emptywo jun 20, 2007 1:26 am

Himeno schreef:
Mhm..je hebt daar wel kleding standje ja! Sailoroutfits weet ik niet zeker,maar wel allemaal lolita stuff.

BINGO!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anime Con Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime Con   Anime Con Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anime Con
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sakunara :: Sakunara-
Ga naar: