Sakunara
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Sakunara

Do you have what it takes?
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 wat van de nieuwere animes

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyzo mei 27, 2007 4:27 pm

クレイモア (Claymore) Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
wat van de nieuwere animes Series898_0

Plot:
In a world where monsters called Yoma prey on humans and live among them in disguise, humanity's only hope is a new breed of warrior known as Claymores--silver-eyed girls who have willingly become half monster to destroy the predators. But the more the Claymores call on their supernatural strength, the closer they come to losing their human sides forever.

echt leuke serie, gewoon mooi getekend. naar mijn gevoel is keer ander soort verhaal Razz leuke gevechten ook. gewoon weeris wat anders Smile gaat over de Claymore's (vrouwen met een claymore ((groot zwaard voor de leken hiero Razz)) die yoma (demon) krachten bezitten. hun enige doel in hun korte leven is het vernietigen van yoma tegen betaling. probleem is alleen als ze teveel kracht gebruiken ze zelf in een yoma veranderen. ga maar gewoon kijken een echte aanrader (vindt ik Razz)

Darker than BLACK -黒の契約者- (Kuro no Keiyakusha) Like a Star @ heaven
wat van de nieuwere animes Series905_0

plot:
In Tokyo, an impenetrable field known as "Hell's Gate" appeared ten years ago. At the same time, psychics who wield paranormal powers at the cost of their conscience also emerged. Hei is one of the most powerful of these psychic agents, and along with his blind associate, Yin, works for one of the many rival agencies vying to unlock the mysteries of Hell's Gate.

heeft verdomme me Code Geass van het kanaal afgetrapt (nu dat is pas een pracht serie) Crying or Very sad
Naast dat wel leuke serie, in het begin even wennen maar heeft wel leuke wendingen Smile je hebt contracters rondlopen die speciale krachten hebben, maar na gebruik van die krachten moeten ze hun 'contract' vervullen, in de eerste aflevering zie je iemand die kan spelen met zwaartekracht. maar daarna wel volgens zijn contract zijn vingers moet breken, een ander moet steentjes op oorde leggen en de volgende moet bijv. een bloem eten. gewoon strak getekend.. ga maar kijken Razz

風の聖痕 (Kaze no Stigma)
wat van de nieuwere animes Series931_0

Ayano is the heir to the house of Kannagi, a house with ties to the spirit of fire whose members are all fire users. All except for her cousin, Kazuma. After he was defeated by Ayano, his father banish him from the house in disgrace. Kazuma runs off and changes his surname to Yagami. He forms a contract with the spirit of wind and becomes a powerful wind user. 4 years later, he returns. Some killings in the kannagi house by a powerful wind user lead Ayano and the Kannagi house into thinking Kazuma is taking revenge. Although claiming to be innocent, Kazuma is preparing for an all out war with Kannagi.

gister maar ff gedownload samen met Hayate no Gotoku (je moet wat als bleach niet op komt dagen -_- en d.gray weer fillers heeft)

vindt het een leuke anime, waarom weet ik alleen nog niet :p leuk verhaal met spellcasters in de gewone wereld. van die standaard droge anime acties... wijf wordt jaloers en laat lantaarnpaal smelten in een woede aanval. van dat soort vage dingen.


ハヤテのごとく (Hayate no Gotoku)
wat van de nieuwere animes Series896_0

Hayate the Combat Butler (ハヤテのごとく, Hayate no Gotoku?) is a Japanese manga series by manga author Kenjiro Hata about a boy who starts a new job as a butler and the events he experiences with his employer.

The style of the manga has a comedic gag with a slightly harem feel which constantly breaks the fourth wall. The series includes references to other anime, manga, and other things popular culture. An anime adaptation of the manga started airing on April 1, 2007 on TV Tokyo.

As a result of being backed by TV Tokyo, the anime has had several elements censored or toned down. Examples include Hayate's mother's gambling addiction being referred to as "Investing (money, in the given case, Hayate's paycheck) in her dream" and Hayate merely being given to "nice men" for work rather than to the Yakuza for his organs (although at one point, mention was made towards harvesting Hayate's organs for money). Characters in the show make reference to the fact that they apparently cannot show the offending material and that the show is "fighting the broadcast code". There is some censorship that is intended as a joke as in any given instance of Hayate bleeding being censored by a sign reading "can't show this". The anime, like the manga, has references to other anime as well as some original references such as bleeping out words. This method of censoring references has followed onto the English translation of the manga.

Throughout the anime, the audience can see some of the characters breaking the fourth wall. Those that do not break the fourth wall are thinking that the characters are talking to blank space. The narrator is seen talking with Hayate at times, and this makes Hayate realize that there is an audience. Also, some characters may introduce themselves to no one but the audience.

Starting with episode six, a small segment began playing at the end of each episode called "Nagi's and Hayate's Butler Network". This corner is meant to follow Hayate's endeavors in fighting against evil as he becomes a great butler.

vaaaage serie :p gister net ff de openstaande 8 afleveringen gedownload. is wel grappige serie, zeiken beetje het tv regie af met dingen als een mannetje in beeld met een bord (sorry can't show you this) als iemand in elkaar wordt geslagen enzo. veel droge monologen, maar hield me wel ff bezig Razz gaat over een jongen die alles altijd eerlijk en ethisch wil doen, maar continue moet werken om de schulden van zijn ouders te betalen. het is niet zozeer een comedy, maar eerder een satire op alle regels.


nu stop ik maar XD anders blijf ik doorgaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaith

Zaith


Aantal berichten : 42
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyzo mei 27, 2007 4:46 pm

Blabla: Kijk ze allemaal op Darker then Black na dan, hou niet van dat genre.
Zal ik ook maar sterren geven plus wat andere nieuwe die ik kijk (kan ze niet allemaal bijhouden btw, dus bij sommige loop ik achter).
Ach ja, why not? =P

Maximale sterren: 5

Claymore: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Leuke serie, het is niet vernieuwend op het gebied van yoma's etc, er waren series die dit eerder hebben gedaan werd mij verteld in een discussie die ik heb verloren (ik verdedigde deze serie). Maar ondanks dat blijf ik deze Anime leuk vinden.

Kaze no Stigma: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Geen idee ook waarom deze leuk is, op het eerste gezicht is het best wel een normale Anime, maar ik twijfelde om het een vierde ster te geven, puur omdat deze serie leuk is ondanks dat het niet een high-budget iets is.

Hayate no Gotoku!: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Leuke, komische serie. Ook een twijfel om de vierde ster, leuke serie die lekker random is.

Tokimeki Memorial ~Only Love~: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Ondanks dat deze qua beschrijving en naam best 'lame' klinkt/leest, is het een hele leuke serie. Hij is wat verder dan de andere Anime's in deze lijst qua episodes, maar het is gewoon een grappige serie die ook nog is leuk is.

Sola: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Ik had hoge verwachtingen van de serie, maar het is allemaal zo eentonig/saai. Je denkt een kanon 2006 Anime te zien, maar wat je krijgt is een slap aftreksel die mystery na mystery er in gooit, met slome devolopments en verhaallijnen.

Blue Dragon: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Geen slechte serie, maar een beetje kinderachtig. Middelmatig allemaal. Lijkt ook teveel op Dragonball qua tekenstijl (zelfde artist geloof ik).

Heroic Age: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Geen idee waarom ik deze serie leuk vind, maar ik kijk het gewoon graag. Dunno why.

Seto no Hanayome: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Grappige serie, ook random en grappige dingen er in.

Nagasarete Airantou: Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Grappige serie, maar meer random-heid, en grappigere dingen dan Seto no Hanayome. Ik vind dit echt een geweldige serie ondanks dat het genre uitgemelkt word.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyzo mei 27, 2007 5:37 pm

hehe :p dee er alleen wat sterretjes bij uit verveling Smile majah raten is nog beter natuurlijk Very Happy

ben nu te moe om het lijstje af te gaan... al teveel gekeken drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Himeno
Admin
Himeno


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 32
Localisation : Brielle
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 3:17 am

Die Kaze no Stigma klinkt leuk. Is dit een actie anime?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sakunara.actieforum.com
Perkouw

Perkouw


Aantal berichten : 28
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 3:31 am

claymore lijkt me wel vet iemand nzb of torrent file ? Smile

is het een grote serie of niet ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Himeno
Admin
Himeno


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 32
Localisation : Brielle
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 3:40 am

Alternative title:
クレイモア (Japanese)
Genres: Adventure, Drama, Fantasy, Shounen, Supernatural
Plot Summary: In this world, from ancient times, people were eaten by beings called "youma". For a long time, people lived without any means to counter them. However, a half-human, half-youma female warrior was born.... Female soldiers known as "Claymore" who, with silver eyes that can see through to the true form of "youma", and carry a large sword as a weapon, continue to battle those which people have named "youma".


Running time: 23 minutes
Number of episodes: 26
Episode titles: We have 13
Vintage: 2007-04-03
Opening Theme:
"Raison D’être" by Nightmare
Ending Theme:
"Danzai no Hana~Guilty Sky" by Riyu Kosaka
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sakunara.actieforum.com
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 3:53 am

Raison D’être is een heerlijk vin ik tenminste. wel aan de korte kant maarja je krijgt natuurlijk niet iets als Zetsubou Billy en What's up people zoals bij deathnote als je zo'n korte Op hebt.

[Eclipse] Claymore - 01 (XviD) [EAB5EFF5] avi

ik kijk ze altijd van eclipse, aangezien ik geen fouten zie omtrent het subben en ze altijd iedere woensdag leveren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Perkouw

Perkouw


Aantal berichten : 28
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 5:49 am

thnx voor de link amigo

heb nu deze link : http://eclipse.no-sekai.de/projects/claymore

8 delen >> hoeveel zijn er eigenlijk of moet ik zeggen hoeveel komen er eigenlijk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaith

Zaith


Aantal berichten : 42
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 6:05 am

Perkouw schreef:
thnx voor de link amigo

heb nu deze link : http://eclipse.no-sekai.de/projects/claymore

8 delen >> hoeveel zijn er eigenlijk of moet ik zeggen hoeveel komen er eigenlijk Smile
Weten ze nog niet. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 6:35 am

Citaat :
Weten ze nog niet. cheers

Citaat :
Running time: 23 minutes
Number of episodes: 26
Episode titles: We have 13
Vintage: 2007-04-03
Opening Theme:
"Raison D’être" by Nightmare
Ending Theme:
"Danzai no Hana~Guilty Sky" by Riyu Kosaka
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaith

Zaith


Aantal berichten : 42
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 7:29 am

Ryugu schreef:
Citaat :
Weten ze nog niet. cheers

Citaat :
Running time: 23 minutes
Number of episodes: 26
Episode titles: We have 13
Vintage: 2007-04-03
Opening Theme:
"Raison D’être" by Nightmare
Ending Theme:
"Danzai no Hana~Guilty Sky" by Riyu Kosaka
Die heb je van animenewsnetwork, ik was te lui die te checken. Had snel anidb gekeken. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Himeno
Admin
Himeno


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 32
Localisation : Brielle
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 8:50 am

Zaith schreef:
Ryugu schreef:
Citaat :
Weten ze nog niet. cheers

Citaat :
Running time: 23 minutes
Number of episodes: 26
Episode titles: We have 13
Vintage: 2007-04-03
Opening Theme:
"Raison D’être" by Nightmare
Ending Theme:
"Danzai no Hana~Guilty Sky" by Riyu Kosaka
Die heb je van animenewsnetwork, ik was te lui die te checken. Had snel anidb gekeken. XD
Die heb IK van animesnetwork Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sakunara.actieforum.com
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 9:01 am

Citaat :
Die heb IK van animesnetwork Lol

jah Razz ik c/p alleen wat Himeno als gepost had XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Perkouw

Perkouw


Aantal berichten : 28
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 12:24 pm

claymore is zooooooooooooooooooooooooooo vet gaaf gek :O Neutral

nou iets van 5 afleveringen gezien kan geen genoeg krijgen Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptyma mei 28, 2007 2:05 pm

Citaat :
nou iets van 5 afleveringen gezien kan geen genoeg krijgen Neutral

nog 3 te gaan, en je bent even ver als mij :p woensdag avond is 9 er Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Perkouw

Perkouw


Aantal berichten : 28
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptydi mei 29, 2007 12:57 am

Ryugu schreef:
Citaat :
nou iets van 5 afleveringen gezien kan geen genoeg krijgen Neutral

nog 3 te gaan, en je bent even ver als mij :p woensdag avond is 9 er Wink

elke week een nieuwe aflevering ? rlxd! Smile


IK WIL TERESSA TERUG HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptydi mei 29, 2007 5:55 am

Citaat :

IK WIL TERESSA TERUG HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ah ik zie dat je de laatste ep heb gekeken Razz ja, als ze nou gewoon priscilla der kop eraf had gehakt toen ze het kon... was ze nou ni dood -_- idd jammer dat ze nou weg is. maarjah we hebben clare nog (de claymore he Wink niet dat kind)
Terug naar boven Ga naar beneden
Perkouw

Perkouw


Aantal berichten : 28
Registration date : 27-05-07

wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Emptydi mei 29, 2007 9:01 am

Ryugu schreef:
Citaat :

IK WIL TERESSA TERUG HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ah ik zie dat je de laatste ep heb gekeken Razz ja, als ze nou gewoon priscilla der kop eraf had gehakt toen ze het kon... was ze nou ni dood -_- idd jammer dat ze nou weg is. maarjah we hebben clare nog (de claymore he Wink niet dat kind)

jah maar mis teressa Sad
die van rang 3 vind ik een soort van elf lijken van LOTR

btw welke ''rang'' is Clare eigelijk ? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wat van de nieuwere animes Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat van de nieuwere animes   wat van de nieuwere animes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wat van de nieuwere animes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sakunara :: Anime,Manga & Games-
Ga naar: