Sakunara
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Sakunara

Do you have what it takes?
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Dark Elf!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Dark Elf! Empty
BerichtOnderwerp: Dark Elf!   Dark Elf! Emptyza jun 16, 2007 3:30 pm

Hier gaat het stukje van Darkelf mijn zelfbedachte char, gebaseert op een darkelf ^^; ik dacht is wel leuk als ik hier mini verhalen stuur.
kort daarna maak ik mini strips van hem maar hier is zijn echte verhaal!

Kort na zijn celstraf ging de Prins Shi (Darkelf) weer eens in de tuinen lopen,
het gebeurde drie dagen terug.

Fantasy/Comedy/Drama/Actie

Shi werd beschuldig van moord en de boot stond al klaar want het zat zo, als de prins koning of konining een moord hadden gepleegd kregen ze geen doodstraf maar werden ze verbannen, eerst drie dagen celstaf dan dagenlang op de boot en dan werden ze maar ergens aan de eiland afgezet en elke dag aan herinnerde dat je iemand vermoord had.

Maar het bleek dat Shi een lookalike had. Hij had niets te vrezen, maar toch was hij kwaad en zijn vader ging de wachters die hem hadden hem verdacht hadden in gevang gezet. Hun verdinde loon? Niet echt.


Tot morgen, het is laat. ik hoop dat je al gelachen hebt met deze verhaal. het is gebaseert op Futurama. have fun!


Laatst aangepast door op do jul 12, 2007 2:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Dark Elf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark Elf!   Dark Elf! Emptydo jun 21, 2007 3:01 pm

Waarschuwing vanaf hier tot 16 jaar en ouder!

Maar Darkelf zo we Shi noemden was wel een huurmoordenaar, Hij was wel prins maar kreeg stieken opdrachten. Zijna vader en moeder hadden geen idee en dat was maar goed ook. Shi nam een spaceshuttle en ging vanuit de kasteel naar de shuttle van zijn 'baas'. De baas die hem die afschuwelijke opdrachten gaf zei eens tegen shi voordat hij ermee begon.:
Als jeje niet doet wat ik zeg, schiet ik je planeet aan gort, en dan je hele famillie!'' zei hij
Dus Shi had geen keus en ging de volgende opdracht halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Dark Elf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark Elf!   Dark Elf! Emptydo jul 12, 2007 2:39 pm

En als nog hij keek weer eens o zijn papier waar de opdrachten in stond, hij moest iemand op de planeet aarde doden. het duurde om 80 dagen om te berieken hij veranderde in mensen vorm enige vorma dat hij nu kon veranderen dis was meer zijn alter ego die hij een van zijn leraren geleert had, want hij was geen wezen die in verschillende wezens kon veranderen hij kon allen deze mens achtige gedaante aan nemen en verder niets, maar het was wel goed genoeg om op aarde rond te lopen.
Hij had nu zwart haar grijze ogen en witte huid het was een succes vondt hijzelf maar zijn oren leken nog steeds op elfen oren maar dan kleiner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dark Elf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark Elf!   Dark Elf! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dark Elf!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sakunara :: Arts-
Ga naar: