Sakunara
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Sakunara

Do you have what it takes?
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Annoying Skype

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Annoying Skype Empty
BerichtOnderwerp: Annoying Skype   Annoying Skype Emptywo mei 30, 2007 11:50 am

ik heb skype paar maanden ofzo gedelete, meteen nadat ik downlouds van mij vriend kreeg (manga maker). krijg ik een emailtje je credits zijn bijnabop blablabla. Damnit dus ik heb het gevraagt om te deleten vandaag nu wachten op een email. diegene die skype hebbbenm ik zeg it sucks, ik wil niet eens naar het buitenland bellen voor een klein bedragje msn is voor mij. -ryuu
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

Annoying Skype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying Skype   Annoying Skype Emptywo mei 30, 2007 11:10 pm

lol, dan weet je klaarblijkelijk niet hoe skype werkt. het is gewoon gratis van computer naar computer. je begint pas geld te betalen als je via computer naar vast belt (of mobiel)

skype is een fantastisch programma, vanwege het feit dat de qualiteid echt goed is (inplaats van ts, en in mijn mening ventrillo) k, je ken gaan laggen als je in een convo van 5man zit en je bent aan het gamen. maar daar is het ook niet voor gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Annoying Skype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying Skype   Annoying Skype Emptyvr jun 01, 2007 3:52 pm

Ik was niet aan het gamen Manga maker is een programma waarmee jeje strips kan rasteren, mijn vriend kon het niet via de msn sturen ik wilde het niet downlouden maar wilde de manga maker heel erg graag.
maar ik wil de skype acount deleten maar hoe doe je dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

Annoying Skype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying Skype   Annoying Skype Emptyza jun 02, 2007 9:13 am

euh..... ik zei helemaal niet dat je aan het gamen was..... scratch
en ik begon toch ook ni over iets als manga maker? :S

en zover skype account deleten. daar weet ik niets van, ben ze alleen kwijtgeraakt. waarom zou je em willen deleten? dat maakt toch niets uit. kan waarschijnlijk via mail als je om je account vraagt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Annoying Skype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying Skype   Annoying Skype Emptyma jun 04, 2007 9:44 am

ja vraag ik me ook af het was toch gratis, between de credits boeit me toch niet. En van het gamen ik had je verkeerdverstaan/gelezen. Gomen @
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryugu

Ryugu


Aantal berichten : 56
Registration date : 27-05-07

Annoying Skype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying Skype   Annoying Skype Emptydo jun 07, 2007 2:18 pm

hehe maakt niet uit joh Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Himeno
Admin
Himeno


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 32
Localisation : Brielle
Registration date : 27-05-07

Annoying Skype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying Skype   Annoying Skype Emptyvr jun 08, 2007 1:30 am

Kan dit topic op slot?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sakunara.actieforum.com
RyuuYareYare

RyuuYareYare


Aantal berichten : 67
Registration date : 27-05-07

Annoying Skype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying Skype   Annoying Skype Emptyza jul 21, 2007 2:54 pm

Ik had nog rrn paar emails gekregen maarja als niemand weet hoe ik het kan deleten zou het niet uitmaken want het is toch gratis, nou ik wil he helemaal verwijderen want er zijn zoveel redenen de eerste en laatste, ik wil gewoon geen lastig emails.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Annoying Skype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying Skype   Annoying Skype Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Annoying Skype
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sakunara :: Spamhok-
Ga naar: